Σύμφωνα με τον Μιτσέλ Ετσενίκε, συγγραφέα του βιβλίου "Ο Εσωτερικός Δρόμος των Πολεμικών Τεχνών" σήμερα «οι αρχές της Ουσίας και της Παράδοσης των ανατολικών πολεμικών τεχνών έχουν ξεχαστεί εντελώς και έχουν παραμεριστεί από πράγματα πιο τραχιά και εντελώς λανθασμένα, τα οποία μετέτρεψαν τις μοντέρνες πολεμικές τέχνες στην ίδια την άρνηση του ανώτερου δρόμου που οι Αρχαίοι Δάσκαλοι χάραξαν γι’ αυτές.»
Αυτός ο ανώτερος δρόμος των πολεμικών τεχνών ήταν γνωστός στην Αρχαία Κίνα ως Nei Kung, που σε γενικές γραμμές σημαίνει Εσωτερική Σοφία ή Εσωτερική Δύναμη. Έτσι, ορίζεται γενικά σαν η τέχνη της Εσωτερικής Δύναμης. Άλλα από τα ονόματα που του δόθηκαν ήταν «Η Σχολή του Χρυσού Δράκου» ή «Το Μυστικό του Χρυσού Δράκου». Αυτή είναι και η ονομασία που δόθηκε στο πανάρχαιο Κινέζικο βιβλίο Ι Τσιγκ. Αργότερα βρίσκουμε αυτήν την τέχνη στη Σχολή του χρυσού Ερωδιού (Τάι τσι), Ταοϊστικής προέλευσης, και του Πα Κούα, Κομφουκιανής προέλευσης.»
Σύμφωνα με τον Μιτσέλ Ετσενίκε, τελικός στόχος του μαθητή των φιλοσοφικών Πολεμικών Τεχνών και της Τέχνης της Εσωτερικής Δύναμης είναι
να μεταλλάξει τον εαυτό του και να εξοικειωθεί με το μυστήριο του φωτός ή του Χρυσού Δράκου. Έτσι, ο μαθητής γίνεται Δάσκαλος σε αυτήν την Φιλοσοφική Πολεμική Τέχνη και κατακτά τους ανώτερους βαθμούς: Πρώτος, Δεύτερος, Τρίτος και Τέταρτος χρυσός Δράκος.
Αναφέρεται ότι μόνο ο Ντα Μο ή Bodhidharma κατάφερε να ανέβει στον Πρώτο Βαθμό και να χριστεί Τέταρτος Χρυσός Δράκος, στο πασίγνωστο μοναστήρι των Σαολίν. Εξαίρεση αποτελούν οι Μεγάλοι Σοφοί του Αρχαίου Κινέζικου Πολιτισμού Λάο Τσέ και Κομφούκιος. Σε όλες τις Εσωτερικές Σχολές Πολεμικών Τεχνών διδασκόταν η σχέση της ανθρώπινης εξέλιξης με το συμβολισμό των ζώων. Κάθε ζώο, από συμβολική άποψη, αναπαριστά μια δύναμη της φύσης, η οποία εκφράζεται και μέσα στον ίδιο τον Άνθρωπο, αφού και αυτός αποτελεί μέρος της Φύσης.
Στην Ινδία, ο δράκος φέρει στο κεφάλι του έναν πολύτιμο λίθο ή ένα κάρβουνο, του οποίου η κατοχή εξασφαλίζει στον Άνθρωπο υπερφυσικές δυνάμεις. Αυτός ο πολύτιμος λίθος συνδέεται και με το τρίτο μάτι, του οποίου η ύπαρξη φανερώνει Άνθρωπο που έχει ξυπνήσει μέσα του ανώτερες δυνάμεις.
Άλλοι δράκοι φυλάνε θησαυρούς, με τέτοιο τρόπο, που αν κάποιος ήθελε να τους αποκτήσει, έπρεπε να σκοτώσει το δράκο. Έχοντας υπόψη μας το συμβολισμό που του αποδίδεται σύμφωνα με τις παραδόσεις στην Κίνα, Ινδία και γενικά στην εσωτερική φιλοσοφία, ο θησαυρός συμβολίζει την Γνώση – Σοφία που καλείται να αποκτήσει ο υποψήφιος για τη μύηση, ενώ ο Δράκος συμβολίζει την κάθοδο του Πνεύματος στην Ύλη. Ένα πνεύμα που είναι τόσο λαμπερό και τόσο δυνατό, που έπρεπε ο υποψήφιος για τη γνώση να κάνει υπερπροσπάθεια και, ξεπερνώντας διάφορες δοκιμασίες με μαγικά όπλα, να νικήσει τον δράκο, ώστε να αποκτήσει υπερανθρώπινες δυνάμεις. Έτσι λοιπόν, μέσα από την ερμηνεία του συμβολισμού των ζώων, ο μαθητής των Πολεμικών Τεχνών κατάφερνε να κυριαρχήσει και να αναπτύξει τη δύναμη της Φύσης από μέσα του.
Στην κορυφή της κλίμακας των συμβολικών ζώων βρίσκεται ο Δράκος, που συμβολίζει τη δύναμη της Ανθρώπινης Βούλησης για να ακολουθήσει τους Νόμους της Φύσης. Ο Δράκος είναι η Βούληση της Φύσης, ενσαρκωμένη στο δικό μας κόσμο. Άλλα συμβολικά ζώα είναι ο Φοίνικας, ο Κύκνος, το Φτερωτό φίδι, ο Λέοντας, ο Αετός και ο Ερωδιός. Όλα αυτά βέβαια στον κινέζικο Πολιτισμό, γιατί υπάρχουν και πολλά άλλα συμβολικά ζώα που αναφέρονται σε άλλους μεγάλους πολιτισμούς.
Βέβαια, αναφέρεται και η σκιά του Χρυσού ή Ουράνιου Δράκου, που είναι ο γήινος Δράκος και συμβολίζει τα κατώτερα πάθη και ένστικτα του Ανθρώπου. Υπάρχει λοιπόν ο Λευκός και ο Μαύρος Ιππότης. Το ανώτερο μέρος του Ανθρώπου και το κατώτερο. Το Φως και το Σκοτάδι. Το Πνεύμα και η Ύλη.
Ο Πραγματικός Μαθητής των Φιλοσοφικών Πολεμικών Τεχνών έχει σαν στόχο, σαν πρότυπο, το Χρυσό Δράκο. Όλη η διαδικασία ενασχόλησης με τις Φιλοσοφικές Πολεμικές Τέχνες είναι μια διαδικασία μετάλλαξης του γήινου ανθρώπου που κυριαρχείται από την ύλη, σε Ουράνιο ή Πνευματικό Δράκο, δηλαδή σε Άνθρωπο που μαχόμενος νικά το σκοτάδι και γίνεται φωτεινός, γίνεται πραγματικός Άνθρωπος.
Σήμερα είναι επιτακτική ανάγκη να ξαναδοθεί στις Πολεμικές Τέχνες το πραγματικό τους νόημα, η εσωτερική τους ουσία. Γι’ αυτόν το λόγο ξαναϊδρύθηκε το Nei Kung, σαν Τέχνη της Εσωτερικής Δύναμης, μέσω της οποίας ο υποψήφιος, ο μαθητής ή ο ασκούμενος θα ολοκληρωθεί σαν Ανθρώπινο Ον μέσα από το κανάλι των Φιλοσοφικών Πολεμικών Τεχνών.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΜΥΣΤΙΚΗ ΔΟΞΑΣΙΑ ΕΛΕΝΑΣ ΠΕΤΡΟΒΝΑ ΜΠΛΑΒΑΤΣΚΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΗΛΙΟΣ
Ο ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ - MICHEL ECHENIQUE ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΑ ΑΚΡΟΠΟΛΗ
ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ - ΤΖ. ΚΟΥΠΕΡ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗ
BESTIARIUM ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΧΕΤΥΠΟ
Ο ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ Κ. ΦΡΑΝΤΖΙΚΙΝΑΚΗ
ΜΥΣΤΙΚΗ ΔΟΞΑΣΙΑ ΕΛΕΝΑΣ ΠΕΤΡΟΒΝΑ ΜΠΛΑΒΑΤΣΚΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΗΛΙΟΣ
Ο ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ - MICHEL ECHENIQUE ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΑ ΑΚΡΟΠΟΛΗ
ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ - ΤΖ. ΚΟΥΠΕΡ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗ
BESTIARIUM ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΧΕΤΥΠΟ
Ο ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ Κ. ΦΡΑΝΤΖΙΚΙΝΑΚΗ